tisdag 14 december 2010

Hej!

Såhär är det. Min egen dator är fortfarande sönder. De säger att utsikterna är goda, men rehabiliteringen drar ut på tiden och utan hemmadator känner jag mig av någon anledning inte alls intresserad av att blogga. Men snart!

Annars är allting fint, tackar som frågar. De senaste dagarna har jag gjort massor av viktiga saker som att dricka vin med flertalet trevliga människor, kurerat en begynnande krabbis genom att inleda hockeysäsongen, övat på texter, fönstertittat (på ett ickepervest sätt!) och pysslat med inlämningsuppgifter. Igår fick jag dessutom den stora lyckan att välkomna en homecoming queen (Mimmi) och imorgon kommer nästa (Daniel). Imorgon skall det julbordas hemma hos mig och veckan avslutas med balkanfest i Vasa.

Frågor på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar