fredag 3 december 2010

Några ord

Det finns de (läs Mimmi) som tycker att jag borde uppdatera lite oftare här, och det är säkert sant. Tyvärr måste jag göra er (läs - åtminstone - Mimmi) besvikna, för även om jag nu skulle vilja uppdatera så går det inte för min dator har gått sönder. Jag sörjer mer än jag vill erkänna. Därtill hänger jag mig åt bryderier över hur man underhöll sig innan Spotify och Facebook, innan man streamade amerikanska tv-serier, innan bloggar, innan SVT Play och innan man använde datorn till nästan precis ALLT.

Jag funderar också på vad som skall hända härnäst, för det är ett faktum att denna höst för min del kantats av osedvanligt många materiella skador; sedan jag skrev det här inlägget har det runnit avloppsvatten genom taket i min lägenhet, mitt modem har gått sönder och ja, nu också då datorn. Med tanke på att jag använder mig av fammos gamla tv sätter jag mina pengar på att det är den som står näst i tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar